[BSD] bluetooth

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Nov. 27., Cs, 09:36:12 CET

On 2003. Nov 27, , at 9:00 de, Adam Szilveszter wrote:

> Hat Guskanak volt egy ilyen, meg talan meg valakinek (gsuveg?) de azt
> nem tudom, hogy ok hol vettek. A lenyeg egyebkent, hogy a chipset
> egyezzen, az, hogy mi van a hazra irva nem olyan fontos...

Ezt általánosságba véve meg tudom erősíteni. Én is vettem egy Racewood
(?) által gyártott, kissé obszcén kinézetű, látszólag a noname
kategóríát súroló BT adaptort, ami azonban remekűl műxik. Sőt, az
Apple-féle BT firmware update fel is ismerte és még firmware-t is
cserélt benne! :D

Valahol aszondták nekem, hogy BT csipet nagyon kevesen gyártanak. Max.
külsőleg térnek el egymástól, de a BT adapterek lelke gyakran ugyanaz a
csip :D

Szóval, majdnem biztos, hogy menni fog .. :) Sok sikert! :)

	Gábor

"Never trust a computer you can't throw out a window." - Steve Wozniak