[BSD] sil 0680 RAID kártya

Peter Bognar stx at xg.hu
2003. Nov. 25., K, 12:41:58 CET

Szia Zsolt!

 Mivel softraid kartyáról beszélünk, szerintem simán kihagyhatod a
játékból.

Megoldás (szerintem) a következő:

 Atacontrollal csinálsz szépen egy softraid tömböt, biosban első boot
devicenak megadod ad4-et másodiknak ad6-ot.

   ( Ha jól emlékszem, atacontrol create RAID1 ad4 ad6 )

    Az atacontrolnak egy hátránya van, telepítésnél kell beállítani.(Cd
berak, minimal rendszer felhúz, atacontrol, cd ismét berak, rendszer
felhúz ar0-ra.)

Sok sikert,
stx