[BSD] Nvidia-driver

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Nov. 24., H, 22:58:54 CET

Hi

> Beraktam a loader.confba nvidia_load= "YES". és nem működik.kldstat
> nincs betöltve a modul.
> kldload nvidia parancs majd ismét próba : minden szuper.(logo ).Akkor
> tanácsra beraktam az rc.conf-ba kldload /boot/kernel/nvidia.ko sort: azt
> mondja nincs ilyen file.

Nem lehet, hogy azert mondja, mert tenyleg nincs ilyen file?

> A kérdés , hogy lehet bootkor betölteni a drivert? A Handbook szerint a
> loader.confos verzió szerint  kéne működnie.

Ugy is megprobalhatod, hogy a /usr/local/etc/rc.d konyvtarba csinalsz
egy futtathato scriptet, amibe beirod a modul betoltest. (A bizonyos
"kldload nvidia parancs") es ez minden indulaskor menni fog.

Egyebkent amikor kldload-dal toltod be a modult, akkor is ugyanazon
/boot/kernel/nvidia.ko cimet adsz meg?

Andras