[BSD] fsck / ufs gond

Bodnar Istvan piggy at dub.hu
2003. Nov. 24., H, 11:54:48 CET

sziasztok,

belefutottam egy igencsak csuf hibaba. adott egy rendszer, 5.1-et futtat
jelenleg, ez meg akar valtozhat is (foleg ha most ujrakezdhetem az
egeszet)
a gep ket xeon procit hordoz, es 6+ G ram van benne, ciss driver hajtja
a scsi vezerlojet. szegeny egy fel oraja bukott egy csunyat, "ciss0:
invalid command, offense size 0 at 52, value 0x0" hibauzenettel. azota
nem hajlando a / es /usr particiokat mountolni. a root particio
ellenorzesenel a kovetkezo uzenet fogad:
cannot alloc 278798796 bytes for inoinfo
ezutan elhasal az fsck (probaltam futtatni telepito cdrol is az fsck-t,
ugyanez az eredmeny)

ha az /usr particiojat akarom fsck-zni, akkor eljutok egy darabig, de
aztan
bad inode number (x) to nextinode
(x) - ez a szam most nincs elottem, de kovetkezo fsck-nal meg tudom
nezni

a ketto problema egesz mas, de hirtelen egyikre se tudom az ertelmes
megoldast. ha a /usr-t be tudom mountolni ujra, akkor onnantol usse
kavics, newfs megy a da0s1a-ra, es rakom ujra a rendszert valahogy

orulnek barmilyen segitsegnek, fogodzonak

kosz,
istvan

--
You know you are a nerd when you clock chip your calculator.