[BSD] Ikonok

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Nov. 23., V, 11:22:30 CET

On 2003. Nov 23, , at 10:37 de, Barankay wrote:

> Átnéztem egy párat. És kettő tetszik igazán; a fluxbox meg a WMaker.

Én okosat ebben nem tudok mondani, csak annyit, hogy a fluxbox úgy egy
nagy ...., ahogy van. Az ELTE

IK publikus Linuxai (Lovarda terem) ezzel vannak telepítve. Finoman
szólva használhatatlan és még nagyon prerelease. Én pl. még
fájlmenedzsert nem találtam rajta, az ikonok kattintás hatására
"beszemetelődnek" (bug), stb. Nekünk ELTÉ-n ezzel a vacakkal kell
nyüglődni, nagyobb kín, mint a KDevelop :D

Sz'al a fluxbox amekkora csicsa, annyira használhatatlan. Talán inkább
akkor WindowMaker (szívem dobban a régi NeXT-es Workspace-re gondolva
:D ), az ízléses és még működik is.

Csak ennyit akartam ...

	Gábor

"Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much. (Oscar
Wilde, 1854-1900)"