[BSD] php - sendmail

Attila Bardi battila at bmk.hu
2003. Nov. 18., K, 18:15:07 CET

Szia,

a problemam azzal van, hogy milyen felhaznalo neveben futtatod az
identd-t. Te kmem felhasznalot irtal. Ahogy en tudom, a kmem hozzafer a
teljes memoria tartomanyhoz. Barmilyen programhiba miatt valaki a netrol
felnyomja az identd-t, akkor barmihez hozzaferhet. Paranoid emberkek
minden alkalmazashoz kulon felhasznalot hoznak letre, amely neveben
futtatjak az alkalmazast.

Az identd szerepet mar irtam, de a kedvedert magyarul is: azonositja a
felhasznalot aki a tcp/ip kapcsolatot kezdemenyezte.

On Tue, 18 Nov 2003, Csongor Nagy [lev.co ] wrote:

> En egyelore csak probalkozom, vagyis tanulgatom a freebsd-t. Ami a
> pidentd-t illeti
> a google-on semmi ertelmeset nem talaltam ezen kivul, bar meg mindig
> fogalmam
> sincs mit csinal, es hogy mire jo. Eddig az inetd-t nem is futtattam,
> mert nem hasznalok
> egy servicet-sem. Hogyha tudtok legyszi segitsetek.
> Kulonben a hires:
> ident stream tcp wait identd /usr/sbin/identd identd
> sor nelkul ugyanaz tortenik mint amint mar leitram.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu