[BSD] Re: 4.9 kérdések

Barankay Dezső bdee at vnet.hu
2003. Nov. 17., H, 20:25:28 CET

Köszönet Adam!

A vnet a szélén volt. s sajna a többi is. adtam nekik egy tab-ot. És
láss csodát, elindult bootkor a net.(és így nem kell kézzel indítani).
Az ext 2 mountra az előtted segítő tanácsa után Én is rájöttem ui. nem
találtam modult. Hát forgattam. Úgy is be kellett tenni az Nvidia meg a
Mplayer miatt a Op-. USER_LDT -t. (Az elsőforgatáskor még nem olvastam a
manokat így kimaradt.) Azóta látom az UHU-t.
Amúgy nem fogom otthagyni az Freebsd-t. Már a 4. 8 megfertőzött. Csak
egy rosszul sikerült helycsinálás miatt megsérült a partíció. És akkor
úgy tünt csak két hét  és lesz 4.9 (lett belőle két hónap).
Amúgy a tapasztalat :
pl.lin. kernelforgatás , vagy forrás alapú disztek  rebuildjei  kész
élvezet a bsd.pl az én gépemen 2óra e rebuild(alap rendszer) plusz
negyedóra a kernel -a SourceMage-en
34 perc ugyanez Freebsd-n. Ja és míg az SM en 4filét nem bírt
leforgatni. (köztük a kernelt amit előtte 5percel az installkor rendben
lefordított+a glibc csupa "lényegtelen "dolog.)
BSD meg ahogy a nagykönyvben meg van írva.
Csak hát, mivel nem vagyok szakmabeli, vannak gondok.
De köszi a segítséget.
Üdv.
Dezső