[BSD] adsl kapocs BSD-n

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Nov. 17., H, 14:34:14 CET

Szia!

Bognár Zsolt wrote:

> Itt többen érdeklődtek/panaszkodtak már az ADSL kapcsolat beállításával.
> Mielőtt "man pppd"-t dob vki, itt egy kis segítség.

Meg meg egy kicsi. Ne legyetek lustak, ha nem muszaj, ne hasznaljatok a
pppd-t. Egy mostanra mar eloregedett verzio van csak a FreeBSD-ben,
ugyhogy hiaba orulnel az ismerosnek Linux felol erkezve, jobb ha
megtanuljatok szerintem a ppp-t. Az folyamatosan karban van tartva es jo
a doksija (csak kicsit hosszu)

> http://www.roq.com/bsd/ipfilterscript.tar.gz
> Ezzel elvileg megy egy pillanat alatt a beállítása, interaktívan. Nem
> működött 4.8-on, meg 5.0-án.

Nem mukodott? :-) Akkor tenyleg jo lehet... Na jo biztos "nekem"-et
akartal irni :-)