Re: [BSD] 4.9 kérdések

Szabados Jozsef szabadosjozsef at freemail.hu
2003. Nov. 15., Szo, 12:25:38 CET

Hali

ppp ugyben nem vagyok jaratos.
Ha nincs benne a kernelben valaminek a tamogatasa, akkor betolti modulbol.
Nezd meg, hogy van-e ext2fs.ko vagy milyen nevu kernelmodulod :-).
kldstat - megnezed mid van odabennt a kernelben, manualisan betoltheto a
kldload-dal. A modulok a /modules-ben vannak, 5.x eseten a
/boot/modules-ben.

udv,
Szabados Jozsef

szabadosjozsef csiga freemail pont hu