[BSD] ujabb bejegyzesek a FAQ-hoz

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2003. Nov. 11., K, 10:37:34 CET

> A FreeBSD package manager letolti a fuggosegeket, ha remote installaciot
> csinalsz, vagy megmondod a PACKAGEROOT -ot vagy PACKAGESITE-ot.
> A forrasbol forditod, akkor a teljes fuggoseget felderiti. Upgradelnel a
> portupgrade ha megadod a -R kapcsolot is akkor fuggosegeteket is frissiti.
> Ha az adott csomagtol fuggoket akarod upgrade-elni, akkor -r.
>
> A tobbi BSD eseten nem tudom mi a helyzet.

NetBSD-n a pkg_add parancs a PKG_PATH kornyezeti valtozoban megadott
utvonalakon probalja meg megtalalni a hianyzo fuggosegeket, rekurzive.
Annak hianyaban az explicite megadott package file-lal egy konyvtarban
probalja megtalalni a szukseges tobbi csomagot (ez FTP/HTTP eleresi
utvonalakra is igaz - ergo letolti a fuggosegeket is).

A pkgsrc nagyjabol automatikus es gyakran hasznalt bulk build funkcioja
olyan strukturaba szervezi a csonagokat, ami ezt tamogatja, igy ha egy
ilyen szokvanyos repositorybol installalsz valamit, jo esellyel a tobbi
automatikusan, problema nelkul megoldodik.

mortee