[BSD] Re: pppd log

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
2003. Nov. 10., H, 20:52:58 CET

Hi!

Köszi, a legritkább esetben esek az RTFM hibába.
Mielőtt kérdezek, mindennek utánajárok.

Akkor kicsit lesarkítom: a pppd verziója eléggé régi az 5.1-ben. Éppen ezért
szükséges használni a ppp beállításait. Mivel nincs pppd.log - amit nem is
vártam - így aztán arra a galád gondolatra vetemedtem, hátha a ppp-log-ot
használja az esetleges hibák miatt. Ez hibás gondolat volt, belátom.

Nekem mindenesetre furcsa, hogy a winyó nyekken egyet a modem (telefon)
kikapcsolásakor - magyarán loggol - de még a módosított fájlok időben
rendezése alapján történő listázáskor sem találom meg.