[BSD] Re: cvsup

Bdee bdee at vnet.hu
2003. Nov. 9., V, 10:16:43 CET

Szervusztok!
Valószínű a hostname lehet a gond. az etc/hosts ban a következő van.
::1		localhost localhost.my.domain
											     127.0.0.1 	 localhost localhost.my.domain
-- Ha nem az Xben dolgozom és így a cvsup -g -L 2 /root/ports-supfile adom
neki a válasz:Missing Field value.
Bonyolítja a dolgot ,hogy az installkor valószínű nem adtam meg
hostname-t. ui. a hostname parancsra csak egy sordobás a válasz. Próbáltam
a gethostname parancsot de azt nem ismeri.
Hogy lehet hostnamet adni neki ? És mi legyen a szintax? mondjuk a
gethostname myhost 127.0.0.1 nekem jó lenne. (Valahogy így képzelem)
Hogy lehet rávenni , hogy ismerje a gethostnamet. Single mód?
Előre is kösz a segítséget.