Re: [BSD] 4.9 kalandok

Adam Csongor adam_csongor at seznam.cz
2003. Nov. 3., H, 16:54:08 CET

Hello

> On Mon, Nov 03, 2003 at 03:57:03PM +0100, Adam Szilveszter wrote:

 A sysinstall a gép csekolásakor állandóan
> [...]
Ilyet nekem is csinalt a FBSD 5.1 egy olyan disk-lkel, ami kivalloan ment 5.0-val meg fel oraval azelott. Negyszer irta ezt a resetting device cuccot, aztan feladta az UDMA 33-at, es PIO-ban kezelte, es ment. MAs kerdes, hogy az 5.1 -CURRENTRE valo frissitese utan meg rosszabb lett a helyzet, addig csinalta ezt a resetting device cuccot, amig vegleg fel nem adta es most csak un. "safe mode"-ban hajlando indulni a gep, mikor minden disket (cd, es hard disk) PIO-ban kezel, ami eleg szomoru. Biztos vagyok h nem hardver hiba... Betudom az ATAng-nek...

> az ATAng csak -CURRENT -ben van, -STABLE -ben nincs, es Soeren
> megnyilatkozasait latva nem is lesz...
Akkor viszont furcsa hogy miert csinalta neki ezt a resetting device cuccot 4.9-en... MOst mar csak azt kell megfejtenunk, es a nalam okosabbak biztos tudjak is, hogy mi az, ami nem volt benne az 5.0-ban, benne van a -CURRENTben (es az 5.1-RELben) es a 4.9ben is ami ezt okozhatja, es nem az ATAng...

Udv
Csongor
R.E.M se vraceji s vyberovym albem (plus 2 nove skladby) a DVD toho nejlepsiho z jejich hudebni kariery!
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=64387%26url=http://casopisy.muzikus.cz/rockpop/