[BSD] Friss 4.9 AMD K5/100-ra: Fatal trap 1

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Nov. 2., V, 13:18:16 CET

Szasztok!

Egy cimborámat rábeszéltem, rakjon fel FreeBSD-t Linux helyett otthoni
szervernek. Van egy kicsi gépe, valami AMD K5-ös 100MHz-en + 32MB RAM.
Az én távoli közreműködésemmel felrakott CD-ről egy friss 4.9-est.
Eddig rendben.

És akkor jött az első reboot vinyóról. Amikor a "mounting root .."
jött, bepánikolt:

	Fatal trap 1: priviliged instruction fault while kernel mode

Sajnos még nincs több infóm a dologról, de addig is, hátha van
valakinek valami értékes információja :D

Előre is nagyon köszi!

	Gábor

"Kinek nem inge, ne vegye gatyára ..."