[BSD] MySQL + SMP

Vilmos NEBEHAJ vnebehaj at mail.ahiv.hu
2003. Jún. 30., H, 12:42:49 CEST

hali!

On Sat, Jun 28, 2003 at 12:02:38AM +0200, Zahemszky Gábor wrote:
> Szóval.  Van egy masinka, IBM xSeries 225 (ha jól emlékszem), mpt driver által
> meghajtott RAID vezérlő, önmagát 320 MB/s -es kártyának mondja a dmesg
> szerint, meg bge driveres Gigabit Eth, meg hasonló gagyi dolgok vannak
> benne.  Meg 2 db 2.4-es HT-s Xeon.  Először 5.1R ment a gépre, aztán ma
> délután 4.8R.  Viszont a teljesítményével a felhasználók nem kifejezetten
> vannak megelégedve.  MySQL 4.0x van rajta, amihez nem (sem) értek, tudtok-e
> valami segítséget, amitől rendesen ki lesz használva a multiprocesszor, és
> értelmes teljesítményt lehet kicsiholni belőle?

> [...]

hát én tuti 5.1R-t raknék rá.

a mysql ugyibár threadelt app, a 4.x-es ágban pedig a libc_r sajna
csak 1:N threadinget tud, ergo csak az egyik procit fogja használni.

kísérletezz az 5.1R-ben lévő KSE-vel, elég ígéretesnek tűnik, nekem
pár napja megy egy threadelt alkalmazásom 5.1 alatt KSE-vel, bár
sajna a gép nem SMP-s, de úgy tűnik működik a dolog.

--
[vili]