[BSD] Erdekes hiba

Haraszti Gábor harasoft at axelero.hu
2003. Jún. 27., P, 22:30:08 CEST

Hello,

Reggel odamentem a szerverhez és láss csodát,
amint egyet pingeltem a szerverről, azonnal
helyreállt a forgalom. A logokban továbbra sem
láttam semmi érdekeset. A szolgálatóm
(hosting, BIX) technikai segítsége azt mondta, hogy
szerinte az APCI lehet a felelős, a gép elalszik, ha
nem kommunikál a hálókártya. Átnéztem a BIOS beállításait,
de legjobb tudomásom szerint minden ilyesmi ki van kapcsolva.
Azóta csináltam egy pingető service-t, ami 10 mp-enként
elküld a helyi routerre egy csomagot és a hiba nem jelentkezik.
Szerintetek mi a fenét kéne beállítanom? A duplikált IP címre
meg majd rákérdezek.

üdv: Harasoft