[BSD] OT: www.hacktivity.hu

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Jún. 27., P, 09:36:39 CEST

Hi all,

Bar tudom, hogy valamennyire offtopic, de sebaj, a lista jol birja :-).

A $SUBJ-ot szervezo csapatrol van valakinek valami infoja? Sajnos nem
arulnak el magukrol sokat, a program alapjan egy kicsit vegyes az egesz
(lesz eloado a SuSE-tol is, de ott lesz az a, hmmm, magat "hacker"-nek
nevezo egyen is aki a Nepszavaban (sssssshhhhhhhhh. Mindjart leeresztek,
mint a gumicapa a felfujhato Pickwick strandfotel lattan :-) irta a
nyilt levelet a magyar info biztonsag allapotarol.) szoval nem tudom mit
gondoljak.

Meg az is lehet, hogy erdekes...