[BSD] Install kérdés

Nb bajcsi at employment.gov.sk
2003. Jún. 20., P, 12:15:17 CEST

Ez kb . ugyan az amit en ajanlottam, csak itt manualisan lehuzod azt az egy
portot ami te akarsz,

Nem kell feleslegesen lehuzni olyan dolgokat amit nem akarsz, igaz ezek kis
meretuek , de akkor is.

De biztosan szuper megoldas ez is.

A portinstall apache ??? ezt nem ertem , melyik apachot fogja telepiteni ???
Es milyen modulokkal stb ????
ssl -el , vagy egyszerut ???

De szerintem az apachot meg mindig erdemessebb manualisan instalalni , igy
biztosabb , legalabbis nekem , sokkal korultekinthetobb , pl. ha tripwiret
hasznalok stb.
Es jobban at is lathato ha valami tortenik.

nB