[BSD] irda

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Jún. 17., K, 12:10:13 CEST

Sebestyén Gábor wrote:

> Hát egy bluetooth-os teló bizony tényleg vaskos maniba kerül, de BL
> adapter már ócsón, 10 ruppóért utánad vágják :o)
> Én egy Siemens S55-t kergetek vele.

<vigyazat! offtopic duma rovatunk kovetkezik!>

Mondjuk egyebkent (ha mar ugyis offtopickolunk) nem is feltetlenul olyan
draga. Pl az Ericsson R520m illetve T39m keszulekek nagyon jok (egyeb
szempontbol is) es fuggetlen GSM boltokban megkaphatok mar 25e Ft korul
(mar ha van eppen) hasznaltan. Ha valakinek szines kijelzo kell (bar a
technika mai allasa mellett igazabol kar osszetorni magat az embernek
erte) akkor meg erdemes figyelni hol bukkan meg fel egy-egy szallitmany
T68m. Utoljara a Fotexnet online boltjaban lattak 39e Ft-ert. (Oriasi
elonye, hogy szoftver frissitessel T68i "keszitheto" belole) A T68i az
uj SonyEricsson designban 50e Ft korul van a fuggetlen kereskedelemben
ujonnan (es minden elozohoz hasonloan fuggetlenul) Ha valakinek Nokia
kell, akkor mar szukebb a kinalat, tkp a 6310 es a 6310i marad, ezek
drgabbak (akar 60-70e Ft), meg persze a vadiuj cuccok (6610, 3650, 7650,
bar az utobbi ketto formafaktoraval nem vagyok kepes megbaratkozni,
plusz a 7650 nem tamogatja a BT headseteket, csak az adatatvitelt.
Megint egy tipikus Nokia huzas) Siemensbol pedig az S55. Ja, a Pannonnal
most az S55 ket eves szerzodessel 20e Ft.

Nekem egy R520 volt, nagyon szep is volt meg minden, csak mivel tul nagy
volt ezert lecsereltem egy T39-re. Amin van BT es IrDA is. Es kiraly :-)
<offtopic duma rovatunkat hallottak>