[BSD] OpenBSD floppys(?) router

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Jún. 11., Sze, 20:23:42 CEST

Sziasztok!

Azert tettem egy kerdojelet a floppys szo utan, mert igazabol nem akarok
floppyt hasznalni, inkabb csak a meretre vonatkozik a megnevezes. Szoval
akarok csinalni egy masinat ami semmi mast nem csinalna mint megosztana
a netet egy gepnek, de nem akarok ezert egy teljes OBSD-t feltenni ha
nem muszaj, csak ami leginkabb kell. Van esetleg vki aki mar csinalt
ilyesmit? Szivesen vennek minden infot, rtfm is johet.

Es ha mar irok megemlitenem, hogy van egy harom CD-s OpenBSD 3.2 i386,
slim tokos TDK-kra kiirva; a CD-ket mindosszesen talan ha egyszer
hasznaltam, tehat kituno allapotban vannak. Megvalnek toluk. Budapesten
tudunk szemelyesen talalkozni.

Elore is koszi!
--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...