[BSD] kernelforgatas 5.1

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Jún. 11., Sze, 11:51:40 CEST

Papp Tamas wrote:

> Jaja, kozben enis rajottem, hogy ez lesz az. Nem tudom, miert hagytam
> ki:)
>
> Mindenesetre miert adnak ki olyan release-t, amiben van egy uj
> funkcio, es OK, hogy experimental, de nem fordul le? Akkor mi ertelme
> van?:)

?

El kellene olvasni a doksikat (jelen esetben pl a kernel config fajlt, a
NOTES-t) mielott uj kernelt forditasz egy uj release-n, es nem
feltetelezni, hogy semmi se valtozott... defaultbol egyik schedular
sincs a kernelbe forditva, tehat az experimental se. Ez pont azert van,
hogy rakenyszeritsen a tudatos dontesre, hogy melyiket akarod hasznalni,
ahelyett, hogy csak nyomodnad, hogy Next -> Next -> Finish Wizard, ahogy
tegnap egy konferencian hallottam :-)