[BSD] Re: NetBSD, pppoe problema

Gyep mester gyepmester at levele.com
2003. Jún. 9., H, 13:29:38 CEST

Szia!

Nekem is akadt hasonlo gondom NetBSD-vel kapcsolatban.
A legeygszerubb modszer, amennyiben nem ragaszkodsz a NetBSD
doksiban leirt modszerhez az RP-PPPOE hasznalata:

http://www.roaringpenguin.com/pppoe/

A program forrasat leszedve, es kibontva egyszeruen nyomsz neki
egy ./go-t, valaszolsz a kerdesekre, majd adsl-start-tal indul a net ;)

Sok sikert!

RaVeN

UI.: Apropo, nekem OpenBSD alatt gyulik mos meg a bajom a pppoevel.
Veletlenul elkavartam a mukodo ppp.conf-omat, azota veletlenul
sem tudom reprodukalni:) Esetleg valaki aki hasznal OpenBSD alatt
adsl-t (axelero) meg tud dobni egy ppp.conf-fal? Elore is koszi!