[BSD] upgrade

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Júl. 30., Sze, 12:12:44 CEST

Mórocz Tamás wrote:

> A jelzett problemaktol tartottam magam is ugy elso megkozelitesben.
> Milyen alaprendszert javasolsz frissitesre? Az 5.0-at hasznalod azokkal
> a szolgalrtatasokkal, melyeket en is frissiteni szeretnek?

Szerintem egyelore a legsimabb az lesz, ha 4.8-STABLE-re frissitesz. Ott
joval kevesebb a valtozas, ezert kevesebb dolog mehet felre :-) A 4.8
eseten szerintem semmi gondod nem lesz ezekkel a szolgaltatasokkal, de
majd masok ugyis megerositenek (vagy nem :-)

> Meg egy elvi gondom van! a rendszerem egy masik szerver ldap
> szolgaltatasabol
> authetikalja a felhasznalokat. Eleg nehez volt ezt osszehozni a jelenlegi
> rend-
> szeremben is, nem lesz gubancos egy frissitestol?

Hat szerintem, mivel a frissites a konfiguracios adatokhoz nem nyul, (de
azert mentsd el az /etc-t sose lehet tudni mire kell stb) ezert nem
igazan. Ja, az /etc frissitesehez (mert azert lesz ahol kell valtoztatni
a knofig fajlokon) javaslom a mergemaster programot, ami az alaprendszer
resze. Azaz egy dolog: Ha jol emlekszem, a 4.5-ben meg Linux PAM volt,
mostanra pedig mar egy sajat "gyartmanyu" OpenPAM van a rendszerben.
Emiatt valtozhatott a konfiguracio, ha az LDAP-ot PAM-on keresztul
hasznalod, akkor ez okozhat esetleg gondot. De alapjaban ez se lehet
megoldhatatlan...