[BSD] FreeBSD BootCD

Zsíros Attila zsirmo at wnet.hu
2003. Júl. 26., Szo, 15:32:57 CEST

At 18:05 2003.07.25. +0200, you wrote:
>Szia!
>
>  >
>  > A $subject-et kellene megoldanom, de  nem talaltam ra a megoldasra!
>  > Hasonlo boot cd-t szeretnek mint a telepito, annyi kulnbseggel, hogy a
> CD-n
>  > lenne a kernel + rootfs + boot dir!
>  >
Hi,

Sikerult megirni a CD-t!

mkisofs -b boot/cdboot -c boot/boot.catalog -o /boot.iso /CD
paranccsal csinaltam meg az isot.
A gondom az, hogy bebottol, kernel elindul, 1 masodpercre elsotetul a
kepernyo, vissza jon a kep, de utana a kernel uzenetek mar nem jelennek meg!!!
A billentyuzet 3 led-je bevillan, tehat a kernel elindul, de semmi
hibauzenet nincs!

MI lehet a gond?

Elore is koszi a segitseget!

Udv Zsirmo