[BSD] login.conf

bacsek at freemail.hu bacsek at freemail.hu
2003. Júl. 25., P, 11:59:27 CEST

Sziasztok,
szeretnem az apache CPU ido felhasznalasat korlatozni, de meg soha nem
hasznaltam login.conf-ot.

1,
beirtam a master.passwd-be vipw-vel, hogy legyen neki apache nevu login
class-ja, es legyen shellje a teszteles kedveert:
apache:*:508:508:apache:0:0:Webserver:/opt/apache:/usr/local/bin/bash

2,
csinaltam apache nevu login classt az /etc/login.conf-ban:
# apache user class
apache:\
:cputime=10s:\
:welcome=/etc/resolv.conf:\
:tc=default:

3,
legeneraltam az adatbazisat:
cap_mkdb /etc/login.conf

mindettol azt varnam, hogy ha su - apache utan a limits parancsot kiadom,
akkor a CPU time 10 sec legyen, de nem az, hanem ez:
Resource limits (current):
  cputime          infinity secs

es azt is varnam, hogy ha bejelentkezem apache userkent, akkor megjelenjen a
resolv.conf, de a szokasos /etc/motd jelenik meg

miert nem mukodik nekem a login.conf ?????
reggel ota errol olvasgatok, es nem jovok ra, miert :-(((

PS: a magyar BDS lista kereso szokas szerint ezt adja:
WWWWAIS Error
This program encountered an error:
Couldn't open configuration file.

--------------------- mailto: bacsek at freemail.hu ---------------------