[BSD] FreeBSD elso ranezesre :)

Demeter Bence bob at ngo.hu
2003. Júl. 17., Cs, 15:59:56 CEST

On Thu, 2003-07-17 at 12:45, Gabor Suveg wrote:
> newpcm
> Te mondtad neeem az eloadason. :)

En a pcm-rol beszeltem.
Szerintem a pcm pont nem az ilyen kartyakhoz valo, a 4-es
sorozatban a LINT szerint "This has support for a large
number of new audio cards, based on CS423x, OPTi931,
Yamaha OPL-SAx, and also for SB16, GusPnP.". Tehat az SB16-ra
pcm, a tobbire meg newpcm, sbc, sb, sbxvi, sbmidi attol fuggoen
hogy ISA-s, ISAPNP-s, meg hogy midi kimenet kell-e. Szoval
vegig kell probalni, valamelyikkel menni fog :)

BoB