[BSD] hálózati hibák javítása

Norbert Bajcsi bajcsi at employment.gov.sk
2003. Júl. 10., Cs, 08:09:18 CEST

Hello !

Szerintem az nem baj ha az egyik oldalon mas az oprendszer.

Nekunk szepen mukszik a FreeBSD es a Windows 2000 IPSEC Transporton keresztul.
Szerintem ha ez mukszik, akkor nincs akadaja hogy mukodjon az IP tunel is.
Csak par dolgot kell megvaltoztatni a regiszterben.
Tru64 es FBSD IP-IP tunellel egyaltalan nincs gondunk.

Talan ez az oldal segitt, ha windows 2000/xp-t es FreeBSD-t kell osszekotni :

http://www.wiretapped.net/~fyre/ipsec/

Kellemes napot Kivanok.

nB