[BSD] Vegso elkeseredes...

Attila Nagy bra at fsn.hu
2003. Júl. 8., K, 12:34:59 CEST

Agardi Gabor wrote:
> Adott egy DELL PE2650-es gep. Rajta FreeBSD 4.8, leginkabb jo sok
> A gep 2 es 3G rammal kivalloan mukodik am ha beletesszuk a 4G-t akkor
> random ido mulva (1-2 ora max) pagefault es autoreboot. Jobbara semmi
> elojel csak ugy gondol 1et es meghal. A load 0-2 kozotti, semmi extra
> jelenseg.
Több ilyen levelet is olvastam, szinte mindet hasonló DELL gépekkel
kapcsolatban. A korrekt megoldásokra már csak halványan emlékszem, de
elso"re ezek jutnak eszembe:
- Linux :)
- MAXMEM változó buherálása
- egyéb, KVM-re vonatkozó változók állítgatása
- 5-CURRENT-re frissítés

Én a helyedben (miután meggyo"zo"dtem róla, hogy a memória jó és a gépbe
való) az utolsóval kezdeném és reménykednék, hogy van már olyan jó, hogy
ha ez a probléma meg is szu"nik a frissítés által, más nem jön be.

Nekem speciel van pár régebbi 5-CURRENT-em és egyelo"re az adott
feladatkörben jól teljesítenek.

Mellesleg, ha a gép tud, az ötössel már tudsz 4 GB-nál többet is
használni. Itt figyelni kell arra, hogy a használt driverek tudjanak mit
kezdeni a megváltozott helyzettel és arra, hogy ez a leheto"ség az IA-32
platformon rossz esetben 20-30%-os lassuláshoz vezethet.

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)           phone @work: +361 210 1415/127