[BSD] ATA diszk (Volt:1,2 kerdes)

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2003. Júl. 7., H, 10:31:59 CEST

Sziasztok!

On 2003.07.04 08:54:59 bacsek wrote:
> Seagate Barracuda ha nem kapsz, akkor talan WD
> Maxtort semmikepp

Én nemnéztem mások mit csinálnak, de: a mostani ATA Seagate Barracuda-k
fosok. Különböző helyen vásárolt diszkeket vittünk vissza rövid időn belül,
lévén megbízhatatlanok a diszkek. Nem volt megfővésnek lehetősége sem,
és a bad sector is kizárt, mivel ~10 nekifutásból 1-2 alkalommal jól
olvasható
a diszk. Ezeket a Seagate teszterrel megnézve már a Disk Self Test
megbukott.
(ezt egyébként hasznos még a boltban rátolni mindenre, mert a magyar cégek
cseregarancia eljárása balkáni helyzetet tükröz.)

Ha ATA akkor WD.
(Egyébként nekem mindenkivel ellentétben még egy Maxtorom sem halt meg...)

 KOko