[BSD] 1,2 kerdes

NEUROFiRE neurofire at fey-progress.hu
2003. Júl. 4., P, 18:33:39 CEST

On Fri, 4 Jul 2003 08:54:59 +0200
<bacsek at freemail.hu> wrote:

> levlistaolvasgatasok utan, a kovetkezokre jutottam (es ez egybevag
> sajat tapasztalatommal)
>
> Seagate Barracuda
Igen, a Barracuda elegge jonak tunik, de neha csinal erdekes
dolgokat. A legaltalanosabb hiba az, hogy random bad sectorok
keletkeznek (nehany naponta-hetente 1-1), amik formazas/zerofill
utan eltunnek. Es persze a Barracudak kozul is elhullott mar
jonehany. Lehet, hogy jelenleg a legjobb, ami kaphato, de messze nem
eleg jo, legalabbis nekem nem. Lehet, hogy bennem van a hiba de en
valahogy jobban bizok olyan vinyoban, amire 5 ev gari es 72 oran
beluli helyszini cseregarancia van (Fujitsu SCSI es FC cuccok), igaz
cserebe elegge draga.

BTW par honap gorcsoles utan egy forumon arra jutottak, hogy
firmware verziotol fugg, hogy csinal-e hulyesegeket a vinyo. Ha jol
emlexem 3.75 verziotol mar jok, legalabbis jobbak.

> ha nem kapsz, akkor talan WD
2G feletti WD-kkel csak negativ tapasztalataim vannak (fejszervo
halal, neha csapagy adja meg magat), ettol persze meg lehetnek jok
az ujabbak (a 30gigasok meg nem voltak azok, legalabbis 3-bol 3
meghalt fel even belul, azota nem fogallkoztam WD-vel)

> Maxtort semmikepp
Na, ebbe tenyleg nem tudok belekotni, Maxtor-t tenyleg ne. A
legvaltozatosabb hibakat produkalja: fejszervo, motorvezerlo, I/F
vezerlo, gyakorlatilag ami elromolhat, az Maxtoron el is romlik:)
Raadasul par het utan rohadt hangos lesz.

Meg mindig azt mondom: mindegy mit veszel, kettot vegyel es
tukrozd...

Ja, es fontos, hogy mindenkepp hutve legyenek meg a kisebb
fordulatszamu vinyok is. A gyartok ajanlasa szerint ugyan nincs
szukseg aktiv hutesre 55fokos kornyezeti homerseklet alatt, de imho
mindenkepp ajanlott, jelentosen meghosszabbit(hat)ja az eszkoz
elettartamat.

A fentiek termeszetesen a sajat (es masok) tapasztalatai altal
alkotott velemenyemet tukrozik, ami nem feltetlen vag egybe a
valosaggal, de remelhetoleg nincs tul tavol tole;)

NEUROFiRE