[BSD] bsd dec3000re

Stiller Gyuri gystiller at virgo.saab.hu
2003. Júl. 1., K, 15:50:57 CEST

Udv!

full kezdo vagyok. kerdesem az lenne, h melyik netbsd-t tegyem fel
dec3000/m300x-es gepre. letoltottem az 1.5.1-et, de hdd kapacitasa eleg khmm
sovanyka (1G). ha leszedem az kernelforrast + pkgsrc.tar.gz-t, mar nemtom
kicsomizni :-) mc telepites elkezdese utan make erroral elszal, df kimenete:
/usr -105% free :-) letezik olyan bsd ami x-el gcc-vel, mc-vel :-) elfer
max 300M-an? vagy maradjak digital unixnal? muszaly kulon /usr particio, v
hagyam az egeszet egyben? mekkora swap ko" nekie? 96M ram van benne. csak
otthonra kell netelni, + az alapokat megtanulni.

thx.
gzuri
--
II.Ramszesz Tartosabb Leninnel (c) MN.