[BSD] bsd dec3000re

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Júl. 1., K, 15:44:14 CEST

On 2003. 07. 01., Stiller Gyuri has wisely spoken:

> Udv!

> full kezdo vagyok. kerdesem az lenne, h melyik netbsd-t tegyem fel
> dec3000/m300x-es gepre. letoltottem az 1.5.1-et, de hdd kapacitasa eleg khmm
> sovanyka (1G). ha leszedem az kernelforrast + pkgsrc.tar.gz-t, mar nemtom
> kicsomizni :-) mc telepites elkezdese utan make erroral elszal, df kimenete:
> /usr -105% free :-) letezik olyan bsd ami x-el gcc-vel, mc-vel :-) elfer
> max 300M-an? vagy maradjak digital unixnal? muszaly kulon /usr particio, v
> hagyam az egeszet egyben? mekkora swap ko" nekie? 96M ram van benne. csak
> [...]

A NetBSD tökéletes választás. A helyedben a DEC mellé csapnék egy
486-os gépet egy 20 gigás, mára fillérekért kapható hdd-vel és 100-as
ethernettel, NetBSD -vel, rá az src meg a pkgsrc, és a DEC-en NFS-el
felhúznám azt a pár könyvtárat.

Üdv:

Hajdú Zoltán