[BSD] [ off ]: memória laptopba

Nagy Károly charlie at rendszergazda.com
2003. Dec. 31., Sze, 15:17:49 CET

Sebestyén Gábor wrote:
> Röviden: memória kellene piciny laptopomba, 256 vagy 512 MB, PC2100-as
> fajta (azaz 266 MHz).
> Eddig tiszta az ügy, azonban eddig és nem tovább jutottam.
> Keresztül-kasul dúltam a depo.hu-t, eredménytelenül. Van ugye még a
> pcland, de onnan meg nem merek rendelni, mert mi van, ha nem jót
> küldenek, mert hogy raktáron általában nincs és így személyesen még
> megkukkantani sem lehet.

Mindenképpen próbáld ki mielőtt megveszed. Az enyémbe nem volt jó két
fajta sem, aminek pedig specifikáció szerint mennie kellett volna.
A Mistralnál nekem megengedték, hogy ott a pulton kipróbáljam őket.

Charlie.

--
"s minden mestert kinevettem, ki nem nevetett önmagán."
GPG public key: www.rendszergazda.com/gpg/charlie-gpg-public-key.asc