[BSD] [ off ]: memória laptopba

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Dec. 29., H, 18:31:38 CET

Kellemes Ünnepeket mindenkinek!

Tudom, ez a téma aztán végképp nem a listára tartozik, mégis remélem,
valaki meg tud dobni jótanáccsal.

Röviden: memória kellene piciny laptopomba, 256 vagy 512 MB, PC2100-as
fajta (azaz 266 MHz).
Eddig tiszta az ügy, azonban eddig és nem tovább jutottam.
Keresztül-kasul dúltam a depo.hu-t, eredménytelenül. Van ugye még a
pcland, de onnan meg nem merek rendelni, mert mi van, ha nem jót
küldenek, mert hogy raktáron általában nincs és így személyesen még
megkukkantani sem lehet.

Szerintetek, hol lelem meg hőn áhított memóriámat?
Előre is köszönöm segítségeteket és mégegyszer bocsika az OFF-ért.

	Gábor

"Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much. (Oscar
Wilde, 1854-1900)"