[BSD] [kezdo] SSH

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2003. Dec. 28., V, 19:08:02 CET

Na, kisakkoztam. Remelem igy mar elegantos :-)

/etc/pam.conf-ba a kovetkezo:

..
sshd    auth    required        pam_ssh.so
sshd    session required        pam_permit.so
..

Igy mar kulcs nelkul nem enged be, azzal viszont igen.

Nekem ez a PAM dolog meg ujdonsag volt. Nem is elegge tiszta, ugyhogy meg
olvasgatom szorgalmasan a "The Linux-PAM System Administrators' Guide"-ot
(igazandibol gozom sincs, hogy pl. a masodik sorban a pam_permit helyett
miert nem lehet pam_ssh-t hasznalni...majd rajovok).

Kis szepseghiba, hogy ha nincs meg a kulcs, akkor is keri tolem a
passphrase-t (be persze nem enged), de majd utananezek, hatha ezen is
lehet javitani.

udv,
--
kz