[BSD] umount

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2003. Dec. 27., Szo, 21:30:35 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 09:19:11PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Hat ha a kerdes az volt, hogy hogyan lehet umountolni a devfs-t akkor
> szerintem sehogy. :-) De minek is. Ha az, hogy hogyan lehet umountolni

Hogyhogy minek? Mert be van oda mountolva, de ujra letrehozva a dev
konyvtart, annak mar mas inode-ja van. Szoval erted, eleg ciki,
problemat nem tudom, hogy okozhat de, de aggodom is attol, de
mindenkeppen ronda.

> egy device-t aminek a node-ja abban a letorolt konyvtarban volt, akkor
> egyszeru, mert a devfs alatt a node-ok dinamikusan jonnek letre ahogyan
> kell, tehat eleg csinalni valamit veluk es ujra ott lesznek.

Na, ezt viszont nem ertem, az nem jon letre ott sehogyan. Nincs
device, vagy ilyesmi, a devfs-t kene umountolni.

21:19 shark(p0):/data/original$ ls /data/original/dev
21:21 shark(p0):/data/original$ mount |grep original
devfs on /data/original/dev (devfs, local)

Szoval nem lehet?:/

Hamar itt tartunk, lenne meg 1 kerdesem. Mitol lehet, hogy hiaba lovom
le a jailt (jailer-t hasznalok), a jls szerint nem tunik el a jail.
Ujrainditva a jail-t, ujraletrejon, es mar soxor latszodik a jls-ben:)

10x

tompos