[BSD] szinkronizacio

Polya Balazs polya at haxelero.hu
2003. Dec. 18., Cs, 10:52:45 CET

On Wed, 17 Dec 2003, Bognár Zsolt wrote:

> [...]
Nem 2 db freebsd-s gep van amit szinkronizalni szeretnek. - a win csak
kenyszermegoldas lenne a kepben es ugy gondoltam hogy a 2 freebsd
exportalja nfs-en ki es windowsra meg a "services for unix" nfs-kliens
reszevel csatolnam be 1-1 sharekent es azt a 2 szinkronizalnam a DFS-el.
csak ehez kellene +1 gep +1 windows server - azert lenne jo valamien jol
hasznalhato nem 1 iranyu szinkronizalo BSD-re.

Polya Balazs