[BSD] webadminok

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Dec. 16., K, 19:28:23 CET

On Tue, Dec 16, 2003 at 05:30:12PM +0100, Morpheuse wrote:

> Pár napja találkoztam a cPanel nevu kis porgram csomaggal

En pedig eppen ma. :-) Elotte soha az eletben nem hallottam rola. Nagyon
tetszetos, szep felulete van, mindenfelet lehet allitgatni, szerintem
nagyon unsecure. Es tenyleg rettento draga.

> valami hasonlo programcsomagot vagy csak kulon is egy ket ien admin
> feluletet mint pl postfix hez a postfix-admin hasonlokat pl apachehoz,
> bindhez, stb

http://www.webmin.com/ Bar kozel sem annyira csicsa, ez inkabb a
kenyelmes adminoknak van mintsem egyszeri felhasznaloknak.

--
  LiRul                             http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HiX = hixsplit    Lehet, de nem erdemes nelkule...