[BSD] szinkronizacio

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2003. Dec. 16., K, 12:41:23 CET

Ez csak az ún. "distributed file system" tudja. (meghát rsync, de ezzel nem
csinálnám)
pl.: AFS

FreeBSD-n asszem egyetlen "használható" project van, a Coda.
Azért készülj fel, hogy kicsit körülményesebb mint egy NFS export.

Ps.: Ha sikerült megcsinálni, v. tudsz mást, örülnék ha megosztanád
velem/velünk.

Bognár Zsolt