[BSD] openbsd X gondok

Nemeth Otto nemeth.otto at freemail.hu
2003. Dec. 8., H, 21:24:40 CET

Muskovics Gábor írta 2003. December 07., Vasárnap, 19:21 dátummal:

> Ma telepítettem egy openbsd 3.4-et, és az X nem akar elindulni. Ha azt
> mondom neki, hogy X --xfree86conf /etc/X11R6/XF86config, akkor elindul
> az X, de ha nem adom meg a --xfree86conf kapcsolót, akkor nem indul el,
> azt mondja, hogy "no screens found". Olyan, mintha rossz helyen keresné
> a config fájlt. Találkozott már valaki ezzel? Vagy hogy lehetne
> beállítani, hogy hol keresse?

Regen volt OpenBSD-m, ezert lehet, hogy hulyeseg, amit irok:
nekem furcsanak tunik ez az utvonal - /etc/X11R6/XF86config.
Nem lehetseges, hogy itt keresi: /usr/X11R6/lib/X11/ , vagy
itt: /etc/X11 ?

Az XF86Config manualjanak elejen van egy csomo lehetseges utvonal,
probald ki azokat.

Otto

--
Nemeth Otto (nemeth dot otto at freemail dot hu)