[BSD] Re: openbsd X gondok

Bodnar Istvan piggy at dub.hu
2003. Dec. 8., H, 09:30:49 CET

On Sun, 07 Dec 2003 19:21:05 +0100
Muskovics Gábor <harijani at freestart.hu> wrote:

> Ma telepítettem egy openbsd 3.4-et, és az X nem akar elindulni. Ha azt
> mondom neki, hogy X --xfree86conf /etc/X11R6/XF86config, akkor elindul
> az X, de ha nem adom meg a --xfree86conf kapcsolót, akkor nem indul
> el, azt mondja, hogy "no screens found". Olyan, mintha rossz helyen
> keresné a config fájlt. Találkozott már valaki ezzel? Vagy hogy
> lehetne beállítani, hogy hol keresse?

mivel nincs ilyen jellegu tapasztalatom openbsdvel, ezert csak gyanitom,
hogy te az "X" parancsot hasznalnad inditasra, es nem a "startx"-et.
elvileg ez megad minden szukseges parametert az X szerverednek, hogy mit
hol keressen, stb. freebsd-n ezt a kovetkezo csomag tartalmazza:
wrapper-1.0_3       Wrapper for XFree86-4 server
bar ha nem tevedek openbsdn nem package-bol megy fel az X, hanem az alap
telepitocsomagok kozt van. egy probat mindenesetre meger a startx

> A másik, meg hogy kb.10 perc használat után kiírta, hogy process table
> full. Ez normális dolog?

ezt abszolut nem tartom normalisnak, nalam szakavatottabbak biztos meg
fogjak mondani az okat/megoldasat. fut rajta valami olyan, ami
zabalhatna a gepet? egyebkent google azt irja, hogy emeld a kern.maxproc
sysctl erteket :) milyen gep, mit csinal?

istvan

--
You know you are a nerd when you clock chip your calculator.