[BSD] Broadband

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Dec. 4., Cs, 09:30:11 CET

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> http://homepage.ntlworld.com/robin.d.h.walker/cmtips/tweaks.html#tweaks

:-)

Na igen, windows rendszereken, kulonosen 9x vonalon boven van mit
allitgatni :-) Van aki allitolag direkt ezert szereti. Mondjuk BSD-n
nekem ilyen eszrevetelem meg nem volt. Igaz, kabellel nincs sok
tapasztalatom, de DSL vonalon semmifele trukkozesre nem volt szukseg,
minden elsore ugy mukodott ahogy kell. Anno meg az egyetemen pedig azert
nem lehet megmondani, hogy mit lehetett volna meg csinalni, mert
alapvetoen a problema az volt, hogy tul sokan akartak egyidejuleg
hasznalni a 10 megabites koaxos halot, ami kulonosen a video letoltesek
nepszerusegenek novekedesevel valt erezheto problemava. De "csucsidon
kivul" (azaz pl hetvegen kora reggel ill kora delelott) nagyon jo
sebessegeket lehetett elerni. Es persze azert sem igazan lathattam a
nagy kulonbseget, mert altalaban nem azzal toltottem az idot, hogy nagy
allomanyokt (pl ISO-k) toltottem le, a cvsup ennel sokkal hatekonyabb
volt. (az egyik ok ami miatt igen hamar megszerettem a BSD-t :-) A
non-stop radiohallgatas pedig sokkal kisebb savszelesseget foglal :-)