[BSD] mac alapu traffic shape es ethernet info

Bela PESICS pc2 at bsd.hu
2003. Dec. 2., K, 14:43:38 CET

Hi!

Tisztelettel erdeklodnek, hogy vkinek sikerult e mar mukodesre birnia a
dummynet mac alapu shapeleset? En probaltam 4.9 -es ipfw2 vel, meg 5.1
alatt is, de hiaba. Szepen benyeli a rule-okat aztan egyetlen csomag sem
  megy az adott pipe-ba, kikeruli.

Amennyiben a valasz igen, halas lennek, ha kapnek egy konfig reszletet,
lehet, hogy felreertettem a man-t, errol konkret example nincs.

A masik kerdesem pedig: hogyan lehetne vmi ethernet statisztikat kapni
az egyes if-ekrol(olyanra gondolok mint a linux ifconfig-janal ezek:
TX packets:35994829 errors:0 dropped:0 overruns:0 carrier:0)

Elore is koszonom a segitseget:

Pc2