[BSD] adatvesztes megelozese?

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Dec. 1., H, 11:41:02 CET

Hajdú Zoltán wrote:

> On 2003. 12. 01., Adam Szilveszter has wisely spoken:

> Most a Steve Gibson-os grc.com-ról van szó? Mert ha igen, akkor
> véleményed érdekes ellentétben áll azzal a tudással és elismertséggel,
> ami a szóban forgó mester mondhat magáénak.

Arrol. Megnezted az oldalt? Elolvastad a szoveget?

Persze van olyan, hogy valaki a tudasat apropenzre (89 dolcsikra)
valtja, de azt is lehet szinvonalasan csinalni. Pl a sysinternals.com
erre egy jobb pelda imho. Persze emiatt ott nincs is semmi bombasztikus
szoveg, hogy "csak a mi programunk kepes ezt megoldani. Ha nem hiszed
el, akkor ideirjuk meg egyszer csupa nagybetuvel es felkialtojellel, ez
mar biztos hatni fog..." es nem terjeszt olyan egyertelmu hazugsagokat,
hogy a scandisk az adatvesztesek elosodleges okozoinak egyike.

Tudod, kicsit emlekeztet az egesz arra, amikor meg par eve bejottek ezek
reformkonyha dolgok, es minden masodik konyv arrol szolt, hogy "On most
nagyon egeszsegtelenul el. Ha nem akar hamar meghalni, akkor azonnal
valtoztasson! Szerencsere ebben konyvben mindent megtalal, amire
szuksege lehet" Es aztan frankon fikaztak egymast is, pl az egyik az
egekig dicserte a szojat, hogy mindenkinek azt kellene enni, a masik meg
lazan kontrazott "a szoja a feher halal" Mindegyik esetben csak az volt
a lenyeg, hogy eladjak neked a konyvet, es ennek erdekeben kihasznaltak
a tudatlansagodat, felelmet keltettek benned, majd rogton fel is
ajanlottak, hogy megmutatjak neke az egyedul helyes utat, hozzateve,
hogy a tobbiek biztos sarlatanok. Ez nagyon gyenge.

Ha Gibson ba' akkora mester lenne, akkor ehelyett mondjuk inkabb olyan
felvilagosito anyagokat irna, ami nem titkolja el az igazsagot, hanem
kozerthetoen irja le. Es akkor meg penzt is kerhetne erte, felolem.

Egyebkent en nem sok jo velemenyt hallottam eddig rola, de biztos en az
utca rossz oldalan jarok :-)