[BSD] bluetooth

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Dec. 1., H, 10:19:49 CET

Hi!

Csaba S. Varga wrote:

> a kollégám mondta, hogy emlegetnek:)
> Tehát nekem egy:
>
> Nov 28 22:03:45 notos kernel: hub.c: new USB device 00:02.2-1, assigned
> address 4
> Ez egy EagleTec usb bluetooth adapter, én  BlueZ RFCOMM -ot használok és
> így soros eszközként látom /dev/rfcomm* ként.

Valami ilyesmi a celallapot FreeBSD alatt is. Az elerese sajnos meg
igenyel "kezimunkat", de a Handbookban mar le van irva nagyjabol, hogy
hogyan. 5.x eseten mar az alaprendszer resze a BT tamogatas.

> Csak a nyál csorgatás
> kedvéért mondom, hogy elég királyosan lehet vele:
>
> 1. netezni egy BT -s telefonnal
> 2. Xmms -t távirányítani ágyból Ericccson telefonnal:))
> Ez utóbbiról info:
> http://www.lyola.com/bte/
> ja és elvileg az Mplayer -hez is van patch:)
> 3. Két gépet összekötni BT lan ba, kb ADSL sebesség várható a két
> interface között
>
> meg amit még csak elképzel az ember. Nekem a hatótávolsága kb 6-8m, de
> én 1900 -as építésű, 20cm es falak között élek:)

Ez jol hangzik. Ami meg megy: OBEX segitsegevel telefonkonyv es
hataridonaplo, valamint kepek, hangok buzeralasa a telefonon.

(Vigyazat! Nemreg lett ismert, hogy sok keszulek parositas nelkul is
enged hzzaferest az erzekeny infokhoz is, olvasasra mindenkepp, ami egy
elegge komoly biztonsagi luk! Azt nem tudom, hogy irni is lehet-e de
elkepzelheto. A helyzetet javitja, hogy mintha azt hallottam volna, hogy
a Nokia 6310i implementacioban a telefonnak allandoan felfedezhetonek
kell lennie, hogy headset megtalalja ????? Jo sose tartottam zseninek a
Nokiaekat es azt is tudom, hogy magasrol tesznek a szabvanyokra, de
azert ennyire ez mar fajna.... ezert legalabb konferenciakon es mas
nyilvanos helyeken BT-t a telon kikapcsolni ajanlott.)

A vegen meg beruhazok egy ilyen adapterkutyube. Akkor mar a jelenleg
meglevo ket BT-s telefonommal mind a ket szobabol tudnek taviranyitozni,
sot ha ez igy megy tovabb akkor veszek egy harmadikat is a konyhaba
:-)))) (A panelben nem olyan vastagok a belso falak)

Udv:
Sz, a kekfogu :-)