[BSD] Re: Telepitesi gond

Bodnar Istvan piggy at dub.hu
2003. Aug. 27., Sze, 14:11:04 CEST

udv,

On Wed, 27 Aug 2003 13:24:37 +0200
Ko Laszlo <paca at mail.alba.hu> wrote:

> Szerettem volna telepiteni egy viszonylag regi gepemre az 5.1-s
> FreeBSD-t de mar a telepites sem indul el... Bebootol majd bejon a
> menupont az ordogocske kepevel majd allandoan ujraindit hiaba nyomok
> barmilyen szamot a felajanlott menukbol allandoan ujrainditja az egesz
> gepet... Az md5sum rendben, a cd sertetlen...

[...]

> A vas: 120Mhz Cyrix, 8 mega RAM, 1 gigas wincsi, VXpro -s alaplap
> +cd+crystal hangkutyu, S3 virge Floppy sajna nincsen benne...

ugyan nem kizarhato, hogy mas gondja is van a geppel a rendszernek, de
alapvetoen szerintem a 8 mega RAM lesz a keves neki.

> Ui: Sajna a dolog azert is ciki mert sem Debian sem Uhu sem Slackware
> sem ipcop nemakar ra felmenni csak a win95 :-((

NetBSD-vel probalkozhatsz (illetve azt tudom biztosan, hogy megy), tiny
nevu kernelevel elindul a 8megas gep, de hasznalhatonak azert meg nem
nyilvanitanam.. mindenkepp probalj beszerezni meg ramot, szerintem segit
rajta!

udv,
istvan