[BSD] Re: flame

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 22., P, 10:19:46 CEST

 On 2003. 08. 22., Auth Gábor has wisely spoken:

>   Nekem pontosan ezek ,,fájnak'' igazán. Ha azt írják, hogy van USB, de
> többnyire nem megy, akkor nem kapom fel a vizet, hanem bólintok egyet
> lelkileg, és túlvagyok rajta. De amikor hivalkodóan felsorolják a
> szponozorokat, meg verik a mellüket, hogy milyen jó az USB támogatás...
> aztán egy ilyen egyszerű eszköz sem működik... hát... szóval senki ne
> mondja, hogy ingyen és szórakozásból fejlesztik... :/

Azért azt vegyük figyelembe, hogy lehet bármilyen tuti az USB
implementáció, ha épp az adott hardver NEM 100% szabvány szerinti.
Amióta a gyártók rákaptak, hogy a funkcionalitás felét a driverbe
pakolják windows alatt, azóta igencsak keserves a független fejlesztők
élete. Ez éppen olyan, mintha azon problémáznál, hogy büszkék a srácok
a soros port meghajtójukra és a chat/ppp alrendszerre, de valahogy a
te winmodemedet (amit ugye Fantasztik 56K Szuper PCI Internal Modem
-ként reklámoznak a dobozon) valahogy nem hajtja meg a BSD. Na ja.

Üdv:

Hajdú Zoltán