[BSD] flame - TV-OUT

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2003. Aug. 22., P, 10:07:16 CEST

On 2003.08.22 09:10:22 Auth Gábor wrote:
> Itt sem kell sokmindent fordítani... de legalább látszik a videó az
> LCD-n és a TV kimeneten is egyszerre... XP alatt nem látszik a
> TVkimeneten... :)

?

Nekem a notebookomon ATI Rage Mobilityvel, és a desktopon
Matrox G450 DH -val is megy dual, extended, és clone
üzemmódban mindkettő vígan. Imho ott valami UTS hiba van.

KOko

ui: a Knoppixot ajánló kollega írta, hogy sok G450 van kezük alatt...
kellene nekem ahhoz tartozó BOC (M-TV-DVD/B  4pin mini-din),
mert az enyémhez G400-as (BOC-TV-OUT01 7pin mini-din) kábel
van. Ha esetleg valaki más tud szolgálni vele, azt is szívesen
fogadom.