[BSD] Re: flame

Norbert Bajcsi bajcsi at employment.gov.sk
2003. Aug. 21., Cs, 13:50:08 CEST

AHA ERTEM Az X a POrsche a buszberlet a windows ?

Pl.
Na akkor pl. Vegyuk PII350, Ha win98 vagy mas es elinditasz rajta Directx
5-os wideot, nekem ez szaggat, ha 256 MB Ram-om van es 32 Kartyam, akkor a
hang marad el valahol.

De ha pl. Felteszed a knoppixet, vagy BSD/linux ami egy lemezes Opredszer
direct videora, akkor minden szepen megy. Ehhez bar mit is szolhatsz az
utobi egy 1,44-es floppy, amit en filmezesre hasznalok, ez att van kotve a
TV-re. A subtitlek is szuperul muxenek.

Szerintem ahogy elozoleg monta valaki, minden valamire jo. A windows is jo
valamire a unix is valamire.
De azt biztosan nem lehet mondani hogy a windows mert szepen nez ki, az mar
csakis arra jo es semmi mas mar arra nem.

Az X-nek is meg van az elonye es eggyes dolgokat sokkal jobban elvegez mint
a windows, de ez forditva is igaz.

Ha mar itt vagunk a windows-nal probalj meg egy Macet,csak egy egyszerut
7200-at, es windows-ot , instalald fel a Photpaintet es probalj behuzni
100MB -os kepet es azzal dolgozni, vagy probald meg a Cadet.
Es meglatod a kulombseget.

Ebben a porsche es a buszberletben igazad volt a a Porsche ebben az esetben
biztosan a Mac lessz, kinezes, mukodes es stb . .... Sot inkabb limo...
De ezt nem kell mondanom.

Mi az OS X alapja ??? // kernel //
mach 3 ???

Ugyhogy ebben egyaltalan nem ertek eggyet.

nB