[BSD] USB eszközök

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 19., K, 11:53:56 CEST

On 2003. 08. 19., Auth Gábor has wisely spoken:

> Halihó!

>   Hja... röhely, de itt mögöttem a Wines srácok is mplayer-t (for win:)
> használnak videót nézni, mert nem kell codec-et vadászni hozzá
> állandóan... meg kicsit jobban megy, mint a MediaPlayer.

Bár ne feledkezzünk meg arról, hogy a moduláris codec felépítés jóval
modernebb és jobb mint a monolitikus - mindent egybe mplayer model.
Azt, hogy a fél világ warez filmet fog majd nézni, és ehhez 100 fajta
codec kell majd, nem gondolhatta az MS sem.

Kinek a pap, kinek a papné, ugye. Én speciel olyan divatjamúlt
eszközöket használok film, TV vagy DVD nézésre, mint videomagnó,
televíziókészülék és asztali DVD lejátszó. Számítógépen mindez csak
suxx, Linuxon mondjuk 5x akkora, mint MS alatt, de nyilván végtelen
azon tevékenységek száma, amivel meg lehet még erőszakolni még a PC
architektúrát :)

Üdv:

Hajdú Zoltán